FREDAG YEEYYEE!

Tjena mellan bena haha!
Idag har jag haft skola :((( Det var skit tråkigt och irriterande för en fucking orre störe mig men aja skit i.
Men annars har min skoldag varit bra, jag var med Deq, Pop, Akar, Philip, Adel, Hakim, Muhammed, Arian, Bedran , Halime, Eda och Sewit haha, Det var skiit kul idag :) 
Efter skolan var jag kvar i skolan men Halime och Eda taggade hem, men jag och Sewit Sminkade killarna haha asså Ohh herre dem såg ut som enn fucking docka haha, men Sen blev vi utslängda från skolan haha som vanligt, jag och Sewit taggade hem sen.
När jga kom hem va jag sugen på att baka bullar så jag bakade gooda bullar, haha första gången jag lyckades med det.
Jag satte på TV då Kommer min älskling på tv jaa jag snackar om JUSTIN BIEBER haha asså jag skreek, nu ska jag fortsätta kolla på min bebis! Puss Puss <3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0