Dagens Katter!

 
Marina Tsikkinis
En skit snäll och gullig tjej med stil!
Hon är en rolig tjej som man kan lita på, hon är halv Grek.
Tyvär killar men hon är upptagen med en swagy haha! 
 
 
Andreas Pilippinowithsmalleyesguy
En riktig cool kille, skit snäll och rolig.
Han är som en ninja, en kille jag kan lita på, han har verkligen stil, han har SWAG!
Och så har han den finaste och gulligaste tjej Marina Tsikkinis! 
 
Nour Khodr
En tjej som verkligen betyder skit mycket för mig, en snäll, söt och ärlig tjej,
henne kan man lita på upp till 1000%.
Jag älskar henne hon betyder verkligen mycket för mig, Älskar dig Nour! <3 
 
David Haugen
En kille som jag inte känner så bra, men verkar snäll och har stil,
han spelar fotboll också tror jag och så är han Aik:are haha! 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0