Snöööö!

Heey Lovers! Jag kunde inte blogga igår för att jag var på läxhjälp så jag slutade 19:30, och när jag kom hem var jag skit trött för jag va i skolan hela dagen så jag pallade inte Blogga sorry för det. 
Jaa men min dag idag var väll okej... När jag vaknade på morgonen så kollade jag ut genom fönstret det ända jag såg va bara vitt så mycket snööö. I skolan idag var det inget speciellt som hände, och jag fick reda att jag hade fått bra resultat på min Engelska prov blev överlycklig, jag blev förvånad men mest glad.
Aaa idag vare Good mat i skolan på länge det va PIZZA yeeye det var mums. Annars vare okej dag i skolan lite tråk dag, jag var ganska trött idag. Men nuuu är det FREDAG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0