Morning

Hejsan min fina blogg läsare.
Jag vaknade med att ha ont i halsen fuck that shit säger jag bara.
Jag blev väkt av att höra min mamma skrika på min lille bror att han skulle fixa sin säng hahaha så lever jag lol.
Nej men min mamma fixa frukost åt mig i morse jag älskar min mamma, aa men sen efter de så diskade jag up de för ajg tyckte så synd om mamma, för de hon som lagar mat de hon som diskar upp allt de hon som städar åt oss de hon som göt alt åt oss så jag tyckte synd så jag hjälpte henne lite.
Men aja sen så kollade jag på Tv och då kollade jag på en av mina favorit serier och det är: Hellcats och Keeping Up with the Kardashians.
Men nu har min mamam gått till jobbet och min bror gick precis ut så nu är jag ensam hemma wää. Men idag ska jag inte göra så mycket ska chilla hemma en stund sen har jag Fotbolls träning och efter träningen vet jag inte vad jag ska göra, som ni ser en vanlig dag tror jag hahha.
Puss puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0