Godish dag!

Tjaba alla fina människor hihi!
Min dag har varit grym idag, men det var äckligt väder idag det var det ända som störde mig idag och 2 andra.... I skolan hände det typ inte så mycket en vanlig skoldag typ, men det hände en grej men jag tänker inte ta upp det här på bloggen. Det går bra för mig i skolan nu tycker jag i alla fall.
Jag tycker att vår skola börjar bli jätte tråkig nu för tiden jag vet inte varför jag tycker det men jag tycker bara det hahah, jag vet inte om jag är den ända som tycker det men skit i.
Annars har dagen varit Toppen, men jag hade Läxhjälp efter skolan typ vid halv 5 fem tiden och idag på läxhjälpen var det inte lika kul som förut, för jag var ganska trött och pallade inte göra så mycket, så jag var inne på fb och chatta istället hahah.
Men aa när jag kom hem så hade Mamma fixat middag åt mig, efter jag hade ätit så kollade jag på tv lite och sen ringde Nour mig och vi snackade lite om kärlek och sånt aa men hon skulle äta middag så hon la på men hon ringer snart igen så jag väntar på henne. Jaa det var min dag de mer hände det inte under min dag. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0