Fotbolls träning!

 Hejsan!
Kom precis ut från duschen.
Jag har varit på träning, och träningen va rolig idag haha asså jag, Lia och Tavy garvade typ hela träningen hahah åt en tjej som heter Linda typ som tränar med oss, asså hon är fett rolig asså omg hon pratar hela tiden hon står aldrig stil hon är rolig när hon spelar asså omg det går inte ens att beskriva henne hon är bara rolig hhaah.
Aa men efter träningen åkte jag och Lia till sätra va ute lite sen så träffade vi Muhammed och han va med oss lite, sen skulle Lia tagga hem så hon åkte hem, jag och Muhammed stanade kvar lite och snacka sen skulle han tagga till sin kompis så jag gick också hem.
När jag kom hem så duschade jag och så, och nu sitter jag här och bloggar hehe.
Men nu ska jag plugga, hej då! <3
 
En gammal bild på mig när jag var i BARCELONA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0